سوالات متداول در مورد دستگاه هایفوتراپی

  سلام … دکتر مینا رضایی هستم، در زمینه پوست، مو و تناسب اندام فعالیت می­کنم.

دستگاه هایفوتراپی صورت چگونه عمل می­کند؟

هایفوتراپی تنها تکنولوژی است که می­تواند سه لایه پوست را رد کند و به پایین­ترین لایه یعنی لایه اِسمَس دسترسی پیدا کند و با کمک امواج اتوسونیک در حدود ۶۰ درجه این قابلیت را دارد که بتواند لیفتیگ، جوان­سازی و کشش و اینتراکشن فوری را برای پوست به وجود آورد.

هایفوتراپی چه کاربردهایی دارد؟

هایفو به وسیله سه کارتریج که هر کدام می­تواند سه کار را بر روی سه لایه پوست انجام دهد عمل می­کند: جوان­سازی، لیفتیگ و کششی که بر روی سه لایه پوست به وجود می­آید و تحریک سلول­های فیبروبلاز برای کلاژن­سازی الاستین و {؟}.

آیا هایفوتراپی نوعی عمل جراحی است؟

در تکنولوژی امروز در صنعت زیبایی تنها دستگاهی که می­تواند به پایین­ترین لایه پوست نفوذ کند، هایفو است. یعنی جایی که فقط جراحی و آندولیفت می­تواند به آن نفوذ پیدا کند به همین خاطر به جراحی معروف است اما از نوع غیرتهاجمی. جراحی که می­تواند در یک جلسه تأثیرات قابل ملاحظه­ای را برای ما به وجود آورد اما بدون درد، بدون برش و بدون خون­ریزی و عوارض جراحی.

 

 

هایفوتراپی چه کاربردهایی دارد؟

همه ما چه خانم­ها و چه آقایان از سن ۳۰ سالگی به بالا هر سال ۸ درصد کلاژن­های پوست­مان را از دست می­دهیم، یعنی حرکت به سمت پیری. هایفوتراپی تنها تکنولوژی هست که نه تنها می­تواند درمان کند بلکه می­تواند از این کاهش میزان کلاژ­سازی پیشگیری کند. افراد ۳۰ تا ۴۰ سال سالی یک بار، ۴۰ تا ۵۰ سال سالی دو بار و ۵۰ سال به بالا می­توانند سالی سه بار هایفو را تکرار کنند.

چند جلسه درمان نیاز است و هر جلسه چه مدت طول می­کشد؟

هایفوتراپی به عمل جراحی غیرتهاجمی تک­جلسه­ای معروف است یعنی ما در یک جلسه تغییرات قابل ملاحظه­ای را در لیفتیگ، جوان­سازی و کشش پوست­مان داریم. میزان این زمان هایفو در یک جلسه بین نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه بر اساس مهارت دست پزشک و یا تحملی که بیمار دارد و میزان {؟} که گفته می­شود و تعداد شات­هایی که انجام می­شود بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه و یک جلسه زمان می­برد و اثر ماندگاری آن تا ۶ الی ۹ ماه همچنان ادامه دارد یعنی {؟} و بازسازی کلاژن­سازی هم­چنان تحریک شده تا مدت ۶ الی ۹ ماه و پس از آن دوباره به حالت نرمال برمی­گردد.

نتایج لاغری با هایفوتراپی چقدر است و چه مدت ماندگار است؟

خیلی سوال می­شود که من اگر هایفو کنم تا یک هفته بعد پیداست؟ یا اگر فردا شب بخواهم مهمانی بروم چه عوارضی دارد؟ صورتم قرمز می­شود؟ زخم می­شود؟ ببینید کسانی که هایفو می­کنند، در همان جلسه اول که از کلینیک خارج می­شوند می­توانند به عروسی و کافی­شاپ بروند و هیچ آثاری باقی نمی­ماند و هیچ گونه عوارضی بر روی پوست­شان دیده نمی­شود منتها به خاطر حرکتی که روی سه لایه پوست انجام شده و کششی که دارد، احساس درد خیلی ملایمی می­تواند یک هفته تا ده روز روی مناطقی که هایفو شده همراه­تان باشد که با یک استامینوفن ساده برطرف می­شود وگرنه هیچ­گونه عوارض خاصی که بتواند شما را آزار بدهد ندارد.

در درمان و بهود ظاهر غبغب هایفوتراپی چه اثری دارد؟

این که هایفو در درمان غبغب چگونه عمل می­کند به دو مورد بستگی دارد: یکی میزان شیوع پوست ناحیه غبغب است که جوان­سازی، لیفتیگ و کشش را رویش انجام می­دهد، یکی میزان چربی که در ناحیه غبغب اضافه بر نرمال انباشته شده که هایفوتراپی حتی می­تواند در چربی­سوزی هم تا حدی عمل کند. البته برای درمان غبغب ما غیر از هایفو از روش­های دیگری مثل {میس­تراپی}، {آر اف}، {کربوکسی} و تکنولوژی­های دیگری هم استفاده کنیم که بتوانیم میزان چربی­سوزی را سریع­تر انجام بدهد و یک عامل اضافه­تری باشد که به کمک هایفو بیاید که درمان زودتر انجام شود.

نوشته سوالات متداول در مورد دستگاه هایفوتراپی اولین بار در مجله پزشک برتر. پدیدار شد.

متن دیدگاه‌ها

mood_bad
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • یک نظر ارسال کنید